Colorado

25. září 2015 v 2:23 | Xoxo Vanessa |  My diary
Lidičky, já se skoro dotkla nebe. Ale popořádku. Ať si nemyslíte, že se pořád placatím u moře, tak přináším článeček o mém výletu do Colorada, státu v USA s pohádkovou krásou přírody.

Z Miami do Denveru letadýlkem cca 3.5 hodiny letu. Plán trasy Denver - Rocky Mountain - Glenwood Springs - Colorado Springs - Garden of the gods a to všechno za čtyři dny. Vypadá to jako náročné adrenalinové cestování, ale můj přítel je ta nejlepší cestovka na světě. Prostě stačí, jak se zaboříte do měké sedačky v autě a vykulíte oči a hledíte a hledíte. Samozřejmě z okna. Taky stačilo, když jsme vjeli do hor a bylo opravdu na co se dívat. Nechápu to, ty barvy, ty barvy. Připadalo mi to, jako by si tu všichni lidé co tu žijí, vzali štětec, barvy a od listečku na stromech až po modrou oblohu vše přemalovali a zvýraznili. Dokonce jsem přemýšlela, jestli nemám zkažený mobil, že mi sám od sebe přibarvuje fotky. No abych vám to ůplně přirovnala, tak tady se díváte jako na ultra HD barevnou televizi a v česku na starou telku s filmy pro pamětníky.

A teď k Rocky Mountain a Medvědímu jezeru. Krásné místo na zemi. Tak jsem si vždy představovala třeba Kanadu. Hory, jezero, sluníčko. Jak jsem psala na instagramu, když Bůh tvořil zemi, tak tady se opravdu snažil. Když jsme pak přejížděli vrcholky Rocky Mountain a vystoupila jsem ven z auta, měla jsem pocit, že stačí pořádně natáhnout ruku a dotknu se snad nebe.

Oproti tomu Glenwood Springs je malé městečko přímo dělané na outdoroové aktivity. Je nedaleko Aspenu horského střediska, kde jak jsem se dozvěděla, jezdí v zimě celebrity z Los Angeles lyžovat. V Glenwoodu se da jezdit třeba na raftu, na horských stezkách na kole a nebo se vydat na peší tůru. Zjistili jsme, že náš hotel vlastní polák, který tady v Coloradu žije 30 let. Ten nám doporučil dvou hodinovou tůru k jezeru Hanging Lake. Samotné jezero leží v nadmořské výšce 2200m. Ale co to pro mě je. No problém. Ale jaký problém to je jsem poznala po 10 minutách. Totiž příjemný chodníček podél řeky se změnil v opravdu strmé stoupání po kamenech. Tady jsem taky konečně využila toho, že mám jako ne každá holka maturitu z matematiky a spočítala si co znamená, když má kopec 15% převýšení. Jestli chcete znát výsledek, jak velké stoupání to vlastně je, tak asi takové, že máte těžké nohy, auu moje kolínka, lapete po dechu a tep 160. Jako nedala jsem na sobě nic znát a dokonce jsem byla většinu tůry v popředí. Mé seběvědomí rostlo rovnoměrně s výškou kopce až do doby, kdy jsem potkávala stařenky s hůlkou, které nám říkaly, že už tam skoro jsme. No mlela jsem nohama z posledního, když najednou slýším šumění vody a přede mnou se v takové výšce rozprostíralo jezírko s azurovou vodou a vodopádem. Něco tak pohádkového….jéééé.

Na odlehčení, holky úplně jsem si představovala Adama s Evou v rajské zahradě. Hlavně teda toho Adama, že. No však uvidíte z fotenek a videjka na mém instagramu. A aby toho všeho božského nebylo málo, naše putování Coloradem jsme zakončili v Garden of the Gods v Coloradu Springs.

Teď už jsem na mém milovaném bazénku v Miami a píšu vám článeček. Jo jo poprvé jsem se vrátila z dovolené domů a nebyla to Ostrava. Ale všechno je jednou poprvé……

S láskou Vaše blogerka V.

2 lidé ohodnotili tento článek.